tirsdag den 25. april 2017

Spegepølsemadder - sangskjuler til guldbryllup



Her er det en sangskjuler til mine forældres guldbryllup. Ganske nem at lave. Men igen, man skal give sig tid til at lave den. Da jo mere præcis man er, jo bedre bliver resultatet.

Jeg startede med at finde et foto på google af brød. Det printede jeg ud på A3 papir (print på begge sider) Derefter skar jeg det til så det var lige langt på hvert led. Og foldede som du kan se HER

Efter at det er foldet er det bare at putte sang i og klistre spegepølse på. Det er dog ikke ægte spegepølse (det vil blive noget være fedtet stads at folk skal sidde med i deres fine tøj) Det er en notesblok som jeg købte hos en papirvareforretning. Tilsidst sætter man et lille stykke tape på så maden kan lukkes.

Brødet som jeg printede ud er dette foto:




Det er vigtigt at printe papiret på begge sider, ellers vil der komme hvidt farve frem som du ser på den højre mad


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg havde slet ikke set din kommentar. Men bedre sent en aldrig. Mange tak :)

      Slet